به گزارش ایرنا، مردم فهیم و با بصیرت لردگان از نخستین ساعات جمعه 29 اردیبهشت ماه در مقابل شعب اخذ رای حاضر شده بودند، تا نخستین فردی باشند که رای خود را به صندوق می اندازد.
لردگان در دوره های گذشته برگزاری انتخابات، از شهرستان های نمونه کشور در مشارکت بوده بنحوی که مردم این خطه بالای 80 درصد در انتخابات شرکت کرده اند.
فرماندار شهرستان لردگان گفت: 140 هزار و 480 نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای در انتخابات دوازدهمین دوره رییس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
ابوالقاسم کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد واجدان شرایط اخذ رای این شهرستان در این دوره از انتخابات نسبت به قبل 12 درصد رشد دارد.
وی از پیش بینی 288 شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: از این تعداد 264 شعبه ثابت و 24 شعبه سیار است.
کریمی، شعب اخذ رای شهری این شهرستان را 43 شعبه و روستایی را 245 شعبه عنوان کرد و گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 220 روستای این شهرستان برگزار می شود.
وی تعداد روستاهای دارای شورای 5 نفره را 21 روستا و شورای 3 نفره را 199 روستا عنوان کرد و افزود: در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان یکهزار و 394 نفر تایید صلاحیت شدند که از این تعداد 110 نفر برای شهرها و مابقی در روستاها هستند.
کریمی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات 5 هزار و 700 نفر عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی، بازرسی و خدماتی، کار برگزاری انتخابات این شهرستان را برعهده دارند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان لردگان در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.