به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه سه شنبه در جمع حامیان دکتر روحانی در شهرکرد افزود: امروز آمده ام تا در جمع مردم این استان نه از مظلومیت دولت یازدهم و دولتمردان، بلکه از مظلومیت نظام و مقام معظم رهبری با مردم سخن بگویم.
وی ادامه داد: برخی آقایان وضعیت کشور را طوری توصیف می کنند که گویی در این کشور فساد، جنایت، بی سامانی و بی قانونی موج می زند و وضعیت مردم کشور را اسفناک تر از مردم کشور افغانستان جلوه می دهند.
انصاری با بیان دستاوردهای نظام و اقداماتی که در دولت یازدهم انجام گرفته است، گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بهای زیادی پرداخت شد و افرادی که تحت عنوان اصلاح طلب شناخته می شوند در دوران انقلاب و سالهای دفاع مقدس ایثارگری های بسیاری کردند، اما همواره شخصیت های این نوع تفکر در آماج حملات و تهمت ها قرار گرفتند.
معاون حقوقی رئیس جمهوری، معیار سنجش ولایتمداری را در اعمال افراد دانست و افزود: عده ای دائم سنگ ولایت فقیه را به سینه می زنند، اما برای رسیدن به مقاصد قدرت طلبی و دنیاطلبی خود به انواع تهمت ها متوسل می شوند و حاضرند به بهای از دست دادن شرافت خود به قدرت برسند.
انصاری با اشاره به مناظرات تلوزیونی نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کرد: آیا در این مناظرات همه حرف هایی که گفته شد راست بود و آیا می شود برای انجام تکلیف به انواع گناهان آلوده شد.
وی تاکید کرد: در مقطع حساس تاریخی قرار داریم و از آنجا که کارهای بزرگ، نیمه تمام پیش روی ماست، می طلبد برای تکمیل این اقدامات، دولت دکتر روحانی تداوم یابد.
انصاری با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای بازسازی انسجام اجتماعی آینده کشور است، افزود: احساس می شود اصل مردمسالاری دینی و تعهد سیاسی و اجتماعی در کشور نهادینه شده و با وجود همه مشکلات اندیشه اصلاح طلبی نیز به موازات آن در جامعه نهادینه شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجید انصاری صبح امروز در جشن رای اولی های استان چهارمحال و بختیاری شرکت کرد، سپس در برخی از شهرستانهای این استان در جمع حامیان حسن روحانی سخنرانی کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.