به گزارش ایرنا، مسعود میرکاظمی روز دوشنبه در همایش حامیان ابراهیم رئیسی در شهرکرد افزود: هرگاه لیبرال ها بر کشور حاکم شدند، ایران در معرض تهدید قرار گرفت و هرگاه جوانان انقلابی سکان دار کشور شدند، به اوج رسیدیم.
وی مدعی شد: کشور در شرایط بد اقتصادی قرار دارد و دولت با ارائه اطلاعات نادرست و خلاف واقع انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کرده که باید با حضور خود در روز انتخابات ادامه این روند را قطع کنیم.
میرکاظمی با اشاره به توطئه های دشمن در منطقه، بر حفظ ابهت و عزتمندی کشور تاکید کرد و گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به نظام به فتنه های متعددی متوسل شده اما با وجود اینکه هیچ یک از این فتنه ها تاکنون کارساز نبوده اما نباید نسبت به تحرکات نرم دشمن در کشور غافل شد.
وزیر نفت دولت نهم ادامه داد: از زمانی که 'اوباما' رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام کرد که نمی توان از طریق تحریم با ایران مقابله کرد، دشمن از طریق نفوذ و تحرکات نرم، عناد خود را با ایران ادامه داد و شاهد بودیم که در همین زمان مساله برجام شکل گرفت.
میرکاظمی با بیان ادعای اینکه اوضاع اقتصادی کشور نابسامان و آشفته شده، گفت: این در حالی است که دولتمردان اوضاع را به نحوی جلوه می دهند که گویی زمان چیدن میوه های گلابی از باغ برجام فرارسیده است.
وی، افزایش هزینه های جاری دولت در طول چهار سال گذشته را بی سابقه دانست و اظهارکرد:زمانی که از دولت سئوال می شود که چرا رکود بر اقتصاد کشور حاکم است و بخش های مسکن و طرح های عمرانی کشور از رونق خود فاصله گرفته، عنوان می شود پول نیست در حالی که اگر پول نیست چرا هزینه های جاری دولت افزایش چند برابری داشته است.
میرکاظمی خاطرنشان کرد: عملکرد منفی بانک ها، افزایش چند برابری واردات، افزایش نقدینگی و ایجاد فشار به اقشار ضعیف کشور بخشی از عملکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصادی بوده که اگر این روند تداوم یابد در پایان دولت دوازدهم با یک دولت ورشکسته روبه رو خواهیم شد.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: روند اقتصادی کشور به نحوی است که ما را به سمت نوشیدن جام زهر می کشاند.
میرکاظمی همچنین به عملکرد دولت در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت: در حالی که دولت ادعا می کند طرفدار آزادی بیان است اما همواره شاهد فشار بر رسانه های اصولگرا و احضار بی سابقه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دادگاه بودیم.
وی با بیان اینکه مردم در روز 29 اردیبهشت تکلیف خود را با این دولت مشخص خواهند کرد، اظهار کرد: حجت الاسلام ابراهیم رئیسی مرد صادق و عالمی است که از سر تکلیف وارد عرصه شده و همگان تلاش کنند از طریق تبلیغات چهره به چهره و اطلاع رسانی درست فرد اصلح انتخاب شود تا امید واقعی در کشور شکل بگیرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
7363/6021/ 6037
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار دهنده: عبدالحمید راجی/جهانبخش صفری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.