ستار فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهرکرد تاکید کرد: هنوز هیچ اثری از ناپدیدشدگان این سیل مشاهده نشده است.
وی افزود: قرار است روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به منظور بررسی ابعاد این حادثه به روستای سیدمحمد بخش منج شهرستان لردگان سفر کنند.
فرهادی تصریح کرد: 150 نفر از نیروهای امدادی و محلی از دو روز گذشته تاکنون عملیات جستجو برای ناپدیدشدگان سیل روستای سیدمحمد بخش منج شهرستان لردگان را آغاز کرده اند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حجم بسیار بالای گل و لای و جابجایی سنگ ها تا وزن 20 تن، عملیات جستجو برای یافتن 4 ناپدیدشده سیل اخیر را دشوار کرده است.
وی گفت: تلاش برای یافتن ناپدید شدگان از عصر روز یکشنبه توسط نیروهای امدادی و نیروهای بومی منطقه آغاز شد، که بدلیل سخت گذر بودن منطقه و گل و لای ناشی از سیلاب کار جستجو در سه روز گذشته با سختی مواجه بود.
فرهادی تاکید کرد: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل باعث خسارت به 40 خانوار روستایی این منطقه شده است.
وی افزود: کارشناسان در حال بررسی دقیق میزان خسارت ناشی از بارش باران شدید، تگرگ و جاری شدن سیل در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری هستند که نتیجه آن به زودی اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.
بارش های بهاری در نیمه اردیبهشت ماه امسال باعث بروز سیلاب در برخی مناطق از جمله لردگان شد.
میزان بارش باران در سال زراعی امسال در چهارمحال و بختیاری به 111میلیمتر رسید.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.