به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران این استان یادآور شد: ایجاد شبهه در فضای انتخاباتی از سوی جریان رقیب برنده تر از جواب است و نباید با شبهه افکنی، فضای انتخاباتی را آلوده کرد.
وی افزود: از این رو ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان با تولید محتوا به شبهات جریان رقیب پاسخ می دهد و در این زمینه نیز گروه های فعال در شبکه های اجتماعی به شبهه افکنی جریان رقیب پاسخ می دهند.
هاشمی گفت: برنامه های ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان چهارمحال و بختیاری براساس تقوا پایه گذاری شده است و از همه فعالان ستاد انتخاباتی این نامزد در استان خواسته شده است برنامه های انتخاباتی را بر اساس تقوا پیگیری کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مهمترین برنامه این ستاد تبیین برنامه ها و فعالیت های این نامزد است و نقد عملکرد دولت یازدهم از دیگر برنامه های ستاد است.
وی گفت: متاسفانه بیکاری و رکود اقتصادی مهمترین مشکل خانواده های این استان است و دولت یازدهم نتوانست به وعده های خود عمل کند و اکنون مردم با مشکلات مختلف روبرو هستند.
وی گفت: قرار بود که حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه جاری برای سخنرانی به شهرکرد سفر کند که به دلیل در پیش بودن مناظره ها این سفر به هفته بعد موکول شد.
نایب رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دولت یازدهم درحالی با مسکن مهر مخالفت کرد که این مسکن چشم امید بسیاری از مردم مستضعف در کشور بود.
بهروز مردانی نژاد افزود: دولت یازدهم باید پاسخگوی رکودی که در جامعه ایجاد کرده باشد، چراکه این رکود باعث بیکاری کارگران و تعطیلی ده ها کارخانه شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احزار صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار : محمود رئیسی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
2097 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.