به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست با روسای ستادهای اصلی و فرعی نامزدهای ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است.
وی ادامه داد: کسی حق ندارد از امکانات دولتی و بیت المال له یا علیه نامزدها استفاده کند و فعالیت کارکنان دولت نیز در ساعات اداری و یا استفاده از عناوین دولتی برای هر کدام از نامزدها ممنوع است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در انتخابات قبلی هیچگونه تخلفی در روند برگزاری صورت نگرفت و چهارمحال و بختیاری به عنوان استان برتر در امنیت انتخابات معرفی شد.
وی یادآور شد: صیانت از آرای مردم و رعایت عدالت در برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف مسئولان و دست اندرکاران انتخابات محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در رقابت های انتخاباتی نامزدها، هواداران آنها باید برنامه ها، توانایی ها و قابلیت های خود را ارائه و از تخریب دیگران بپرهیزند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: رعایت آسایش مردم، حفظ حرمت نامزدها و هواداران آنها، پرهیز از توهین به فعالان سیاسی و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از مهمترین برنامه های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
در این نشست اعضای شورای تامین چهارمحال و بختیاری موارد قانونی، تذکرات و دیدگاه های خود را در رابطه با تبلیغات انتخاباتی ارائه کردند.
در این نشست مسئولان ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی میرسلیم به همراه روسای ستادهای فرعی آنان حضور داشتند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.