Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته ی بزرگداشت معلم محمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران در جمع مدرسان کانون زبان ایران در شهرکرد با اشاره به نقش موثر معلم در زندگی انسان و مفاهیم و هویت حرفه‌ای معلمی اظهار کرد: کیفیت، تنوع و توسعه آموزش رویکرد اصلی کانون زبان ایران در سال 95 بود و در هر سه مولفه برنامه‌هایی تدوین و تا پایان سال محقق شد.


وی بیان کرد: طی سال گذشته جهت افزایش کیفیت‌ فعالیت‌ها، مستندسازی در محورهای مختلف از جمله اطلاع‌ر‌سانی ،طراحی آزمون‌ها و مسائل اجرایی آن انجام شد.

رئیس کانون زبان ایران با اشاره به اینکه سامانه مدیریت یادگیری در سال 95 راه‌اندازی شد، تشریح کرد: طی دو سال گذشته توسعه متوازن آموزش اجرا و حدود 10 هزار نفر افزایش زبان‌آموز داشتیم و توسعه آموزش‌های مجازی نیز از برنامه‌های مهم اجرایی در این کانون بود.


هاشمی تولید را یکی از رویکردهای برنامه‌های سال 96 در سند راهبردی دانست و گفت: کتاب «کانون زبان ایران در گذر زمان» از جمله تولیدات این نهاد است.


وی کارآفرینی و تاثیرگذاری در اشتغال با چاپ و نشر را از جمله برنامه‌های مهم در سند چشم‌انداز این کانون عنوان کرد و افزود: اولین سرگرمی کانون زبان ایران تولید شد که در نمایشگاه بین‌المللی عرضه می‌شود.
رئیس کانون زبان ایران با بیان اینکه کانون زبان ایران بیش از 90 سال قدمت دارد توضیح داد: مدرسان در حال وارد شدن به عرصه تولید ثروت با ایده‌پردازی هستند.


48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639525
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.