قاسم سلیمانی دشتکی در همایش گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در این مدت ۱۰۲ دستگاه انواع ماشین آلات به شهرداری های این استان واگذار شد.

وی افزود: اختصاص ۱۰ هزار تن قیر رایگان، احداث ۲۹ ساختمان آتش نشانی و واگذاری ۱۰ درصدی سهم شهرداری ها از محل فروش زمین های دولتی از دیگر کمک های صورت گرفته به شهرداری های چهارمحال و بختیاری در مدت فعالیت دولت یازدهم محسوب می شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: سال گذشته ۹۳ دستگاه انواع ماشین آلات به دهیاری های چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

وی بیان داشت: در این مدت ۲۳۰ کیلومتر جاده جدید در چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید شاخص گازرسانی این استان از ۸۳.۵ به ۹۴.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

وی عنوان داشت: در همین مدت برای اصلاح شبکه و آبرسانی به ۲۳۰ شهر، روستا و ناحیه صنعتی چهارمحال و بختیاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: احداث ۹۰ خانه بهداشت، افتتاح جاده جایگزین کارون چهار، بهره برداری از پست ۴۰۰ لردگان، تکمیل بیمارستان های مالخلیفه، کوهرنگ و بورجن، ساخت ۲۲۰ کیلومتر جاده چهار خطه، راه اندازی واحدهای تولیدی فولاد، چادر مشکی، آب معدنی، توسعه باغات دیم، رونق گردشگری، آغاز عملیات اجرایی فنآوران دو شهرکرد و آهک هیدراته دزک، اجرای شبکه های آبیاری نوین در زمین های کشاورزی، ارتقای شاخص های توسعه ای و رشد اقتصادی از دیگر فعالیت های دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

وی ادامه داد: در مدت فعالیت دولت یازدهم یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای ارتقای جاده شهرکرد - بروجن - لردگان هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات امسال اشاره و بیان کرد: مردم ایران و استان در این انتخابات با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

وی یادآور شد: هر کس به عنوان منتخب از صندوق درآید برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: صیانت از آرای مردم از مهمترین وظایف مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات محسوب می شود.

وی اظهار داشت: تربیت نیروهای متخصص، نیروسازی و استفاده از توان علمی نیروهای چهارمحال و بختیاری در سطح ملی باید در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

افزوده می شود، در این همایش ۹ نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639389
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.