ملک محمد قربانپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دولتی که برای رفع مشکلات در بخش های اقتصادی و فساد در عرصه های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی، برنامه ای نداشته باشد، موفق نخواهد بود.
به گفته وی، رفع مشکلات اقتصادی، رسیدن به اقتصاد پویا و رفع مشکلات فساد در هر جامعه ای به عنوان رابطه ای دو سویه و مسائل کلیدی مطرح است که باید در اولویت برنامه های هر دولت باشد.
این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات در این دوره از رقابت ها در مناظره ها و تشریح برنامه های خود کلیات را مطرح می کنند، گفت: رونق تولیدات داخلی دارای ظرفیت محدودی است و در صورتی که راهکارهای خلاقانه ارائه شود تا 2 برابر می توان در جامعه اشتغال ایجاد کرد.
قربانپور تصریح کرد: رسیدن به اقتصاد پویا، رونق تولیدات و اشتغالزایی با استفاده از توان داخل نیازمند فراهم کردن بستر و مقدماتی از جمله بازاریابی و دسترسی به بازارهای جهانی و رونق خرید و تقاضای داخلی است.
وی با بیان اینکه توسعه در ساختار نظام های مختلف درون زاست، گفت: دولتها نقش بسترساز رونق تولید را برعهده دارند و نباید به صورت مستقیم متولی تولید شوند.
وی ادامه داد: تولید محصول با کیفیت و ترغیب مردم برای خرید کالای داخلی به صورت مقطعی حل نمی شود و باید به عنوان فرهنگ در بین جامعه نهادینه شود که برای این امر باید در ابتدا هویت ملی احیا شود.
دوازدهمین دوره انتخابات دریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری همزمان در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.