مجید ابن علی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهمیت به شرکت های دانش بنیان و حمایت از پارک های علم و فناوری از جمله اقدامات دولت یازدهم است که بستر لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم کرد.
وی، تولید محصولات بومی در بسیاری از حوزه ها را دستاورد حمایت دولت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: دولت تلاش زیادی در این حوزه انجام داد و این موضوع سبب اشتغال بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی شد.
دانشمند برجسته کشور در سال 93 با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در کشور، تصریح کرد: فرد اصلح کسی است که ادامه دهنده سیاست های دولت یازدهم باشد و بتواند با ارائه سازوکارهای مناسب فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کند.
ابن علی ادامه داد: دولت دوازدهم و رئیس جمهوری منتخب مردم باید بتواند در اعتمادسازی مردم برای استفاده از محصولات ایرانی برنامه ریزی کند و امنیت بازار کالاهای تولید داخل را برای استفاده در کارخانه ها تامین کند.
به گزارش ایرنا، به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از ویژگی های فرد اصلح برای تصدی گری سمت ریاست جمهوری، توجه به اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال و تولید است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.