قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع یک هزار و 589 بخاری نفتی به مناطق محروم این استان خبرداد.

نجفعلی حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این نهاد در مناطقی که از گاز شهری و روستایی‌محروم هستند، تعداد یک هزار و 589 بخاری نفتی توزیع کرده که بیشترین توزیع در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان صورت گرفته است.

حیدری افزود: امداد در مناطق محروم و توانمندسازی خانواده‌ها و فقرزدایی در این مناطق از اولویت‌های مهم این نهاد است.

وی عنوان کرد: سال گذشته تعداد 385 عدد تانکر آب بین مددجویان روستاهایی که فاقد لوله‌کشی آب بودند و با تانکر آبرسانی می‌شدند جهت ذخیره آب آشامیدنی توزیع شد.

حیدری ظرفیت این تانکرها را 200 لیتر اعلام و خاطر نشان کرد: برای خرید این تعداد تانکر آب مبلغ 462 میلیون ریال هزینه شده که 155 عدد در منطقه موگویی و 100 عدد منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، 80 عدد منطقه منج شهرستان لردگان و 50 عدد منطقه میانکوه شهرستان اردل توزیع شده است.

وی تصریح کرد: رویکردهای جدید کمیته امداد فقرزدایی و رسیدگی به محرومان جامعه که مناطق محروم با ضریب 9 و هشت در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد استان مطرح کرد: اعتبار هزینه شده برای خرید بخاری نفتی یک میلیارد و 844 میلیون ریال است. 

حیدری همچنین در خصوص مناطق برخوردار از گاز خانگی گفت: تعداد 845 بخاری گازی با ارزش یک میلیارد و 504 میلیون ریال که بیشترین تعداد در منطقه میانکوه، دوآب و شلیل بوده و 500 عدد آبگرمکن به مبلغ یک میلیارد و 990 میلیون ریال در منطقه بازفت و میانکوه توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان به نقش خیران و مشارکت‌های مردم در یاری رساندن این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود همانند وسایل گرمایشی به زندگی محرومان این استان گرما ببخشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.