به گزارش ایرنا، ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی، در حکمی سید رحمت الله حسینی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد در چهارمحال و بختیاری تعیین کرد.
حسینی از فعالان سیاسی چهارمحال و بختیاری است که در دوره نخست شوراهای اسلامی شهر و روستا موفق به کسب بالاترین آرا شد و به عنوان نفر اول به شورای نخست راه یافت.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری به ایرنا گفت: ایجاد زمینه برای حضور حداکثری از برنامه های این ستاد در استان است.
وی افزود: این ستاد با هماهنگی با تهران برنامه های انتخاباتی خود را دنبال می کند و در شهرستان ها نیز برنامه های تبلیغاتی را برای معرفی نامزد مورد حمایت خود ارائه می دهد.
به گفته وی، دستاوردهای دولت روحانی در حوزه های مختلف برای کسی پوشیده نیست و حضور مردم در پای صندوق های رای تراز دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در جهان را دوباره ارتقا می بخشد.
حسینی افزود: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان، محل گردهمایی و هم اندیشی پیرامون اجماع اقشار گوناگون برای توسعه استان و یادآوری مسئولیت های انسانی، ملی و شهروندی است و این ستادها خانه مردم است.
همچنین حجت الاسلام سیدمصطفی هاشمی از سوی ستاد مرکزی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس ستاد انتخابات این نامزد در چهارمحال و بختیاری تعیین شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی از استادان دانشگاه و حوزه و پژوهشگران و محقق چهارمحال و بختیاری با تحصیلات حوزوی و دانشگاهی است که دبیری بنیاد بین المللی غدیر این استان را نیز برعهده دارد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی گفت: ستادهای این نامزد انتخاباتی در شهرستان های 9گانه استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ستادها به تبیین برنامه ها و دیدگاه های حجت الاسلام رئیسی برای مردم اقدام خواهند کرد.
وی حضور مردم در انتخابات این دوره را مانند دوره های گذشته پرشور و حماسی عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره نقش مهمی در خلق حماسه های انقلابی داشته اند.
هاشمی گفت: به دلیل بصیرت بالای مردم ولایت مدار ایران، حضور مردم در انتخابات همواره با نشاط بوده است و در این دوره نیز بانشاط تر از گذشته خواهد بود.
این فعال فرهنگی یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق های رای همواره باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده است.
به گفته وی، مقام معظم رهبری همواره شاخص های افراد انقلابی را تبیین فرموده اند و مردم ولایت مدار و انقلابی در این دوره نیز به دنبال انتخابات رئیس جمهوری انقلابی و کارآمد هستند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
6 نامزد برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: محمود رئیسی
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.