شراره زارعان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استفاده از مشارکت مردمی و جوامع محلی در راستای جذب سرمایه گذاری های خرد، اولین محور برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری است.
به گفته وی، در این راستا 2 گردهمایی آموزشی با حضور تشکل های مردم نهاد با رویکرد نقش و جایگاه تشکل های مردم نهاد در اشتغال و کارآفرینی و گردهمایی دیگر با حضور جوامع محلی و دهیاران چهارمحال و بختیاری با رویکرد بررسی راهکارهای ایجاد شغل در جوامع روستایی نیمه اول اردیبهشت ماه امسال در استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این گردهمایی های آموزشی برای اولین بار در سطح کشور است، گفت: هم افزایی و استفاده از خرد جمعی در جوامع محلی برای توسعه سرمایه گذاری های کوچک و محلی از اهداف برگزاری این گردهمایی هاست.
زارعان تصریح کرد: اکنون شرایط و بسترهای لازم برای جذب و ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همه فعالان اقتصادی در چهارمحال و بختیاری فراهم است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اقدامات و حمایت های انجام شده از تولیدات در این استان در سال گذشته، چهارمحال و بختیاری برای ورود به بازار بزرگ اقتصادی و رونق کسب و کار گام بلند برداشته است.
زارعان ادامه داد: فرصت ها و قابلیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری به خصوص صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شناسایی شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.