مرتضی سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اعضای شورای جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلابی از نیروهای مردمی تأثیرگذار، نمایندگان شهرستان‌ها، نمایندگان تشکل‌های اصولگرا در استان و نیروهایی که می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند، انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه نحوه انتخاب اعضای شورای استان از ابتدا براساس انتخابات انجام شده است، افزود: هم در کشور و هم در استان بین نیروهای جبهه مردمی هماهنگی ایجاد شده است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان شوراها تشکیل و افراد انتخاب شده‌اند، بیان کرد: کلیه نیروهای اثرگذار در شهرستان‌ها برنامه‌های خود را آغاز که این افراد از بین نیروهای پیرو امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری و کلیه افرادی که دارای نگاه انقلابی هستند، انتخاب شده‌اند.

سجادی با اشاره به ادامه فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلابی خاطرنشان کرد: کار انتخابات تنها جزئی از فعالیت‌های نیروها و اعضای جبهه مردمی  است.

وی  با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای انتخابات انجام شده و آینده‌ای روشن برای انتخابات در پیش است، گفت: آماده‌ایم تا از نظرات همه مردم استان استفاده و دست یاری به سوی آنها دراز می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619154
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.