علیار خدادادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در شهرکردظهر امروز در حاشیه نخستین نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به وجود هزار مسجد فعال و نیمه فعال در استان اظهار داشت: امسال باهدف همگانی کردن نماز و ترغیب مردم و مسئولان برای اقامه نماز صبح در غالب جشنواره‌ای از 80 مسجد فعال در زمینه اجرای این فریضه تجلیل می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری نماز در فضای مجازی تاکنون 2 هزار و300 اثر با موضوع تبیین و تبلیغ نماز در فضای مجازی از سوی کاربران سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در ستاد اقامه نماز استان ارسال شده است.

مسئول نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری بیان کرد: بعد از اتمام مرحله داوری، از 110 برگزیده این جشنواره با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز کشور در آستانه ماه مبارک رمضان تجلیل می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: در سال جاری به منظور اشاعه فرهنگ نماز در جامعه دوره‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم و برپایی نشست‌های دانش‌آموزی با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: نخستین نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان با هدف تبیین شیوه نامه ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته و تشریح برنامه‌های فرهنگی آموزشی ستاد در سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618658
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.