به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  به نقل از روابط عمومی استانداری ، " جعفر مردانی" درکارگروه فرهنگی -اجتماعی استان افزود: طرح تهیه نقشه جامع فرهنگی با صبغه دینی استان تحت عنوان کار نمای فرهنگی در راستای ضعف برنامه ریزی ، فقدان برنامه میدانی- علمی و استفاده بهینه ومطلوب از امکانات موجود بررسی و تصویب شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح را افزون بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تلاش می شود این طرح در سطح استان اجرایی شود.

وی، بررسی عملکرد هئیت های مذهبی، بررسی سابقه فعالیت های قرآنی، بررسی زیر ساخت های فرهنگی و مذهبی، آسیب شناسی برنامه های تبلیغی و بررسی عملکرد روحانیون از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی طرح اصلاح مرتکبین بزه و ناهنجارهای اجتماعی با حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی را از دیگر طرحهای مصوب عنوان کرد و افزود: این طرح در راستای حفظ حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی در فاز اول در مرکز استان و فاز دوم در سطح تمامی شهرستانهای استان اجرایی خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را افزون بر سه میلیارد ۹۸۰میلیون ریال عنوان کرد.

به گفته وی، توانمند سازی به منظور مدیریت نقاط ضعف وقوت، تصیح و تقویت روابط بین فردی وگروهی، رسیدن به خودآگاهی و مثبت نگری را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618031
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.