به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حبیب‌الله وفایی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اعتبارات ابلاغی از محل تبصره 36 قانون بودجه سال گذشته اظهار داشت: از این محل مجموعا 108 میلیارد و 444 میلیون تومان به استان تخصیص یافته است.

وی افزود: از این مجموع یک میلیارد و 300 میلیون تومان مربوط به پروژه‌های استانی و مابقی آن مربوط به پروژه‌های ملی و ملی ویژه است که بخش از این اعتبارات ملی به پروژه‌های استانی اختصاص می‌یابد.

رئیس برنامه‌ریزی و بودجه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از مجموع اعتبارات استانی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان آن به پروژه‌های با نام مانند کمک به زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی، کمک به صدا و سیما، کمک به زیرساخت‌های منطقه شیخ علیخان، کمک به مصلا و زیرساخت‌های منطقه گردشگری مشایخ است و 10 میلیارد دیگر در پروژه‌هایی دیگر هزینه می‌شود.

وفایی خاطرنشان کرد: 108 میلیارد و اعتبارات ابلاغ شده برای اجرای پروژه‌های مطالعه و احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، احداث فضای ورزشی در استان، احداث راه‌آهن مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد، احداث بیمارستان مالخلیفه، احداث بیمارستان بروجن، ساختمان سد بابا حیدر، مطالبات پروژه‌های عمرانی و احداث باند دوم لردگان ـ بروجن هزینه می‌شود.

وی گفت: مابقی اعتبار تخصیص یافته در حوزه توسعه باغات اراضی گل‌سفید، بهسازی راه اصلی مسجد سلیمان ـ بازفت، ادحاث راه اصلی اردل ـ گورمیزه ـ دوپلان، احداث راه اصلی دشتک ـ فارسان، احداث باند دوم تیران ـ سامان ـ چالشتُر، کنارگذر جنوبی شهرکرد و باغ بهادران ـ گردنه رخ ـ شهرکرد، احداث راه اصلی شهرکرد ـ بازفت، دیون طرح‌های خاتمه یافته علوم پزشکی و آب منطقه‌ای، احداث پارک بانوان در شهرکرد و جا به جایی راه‌ها و خطوط لوله نفت و نیروگاه کارون 3 و 4 هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614848
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.