سردار "غلامعباس غلامزاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه از کاهش 15 درصدی وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر دادو گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان تلاش می کند در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سلسه مراتب با برنامه ‌ریزی و ایجاد جو معنوی ، روحیه انقلابی ،جهادی و ارتقاء سطح آموزش و مهارت و ارائه خدمت بی منت به مردم ولایت مدار این استان انجام وظیفه کند.

 

سردار "غلامزاده" از برخورد با باندهای سازمان یافته کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: در طول سال جاری بیش از 454 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با حداکثر توان از امنیت و آرامش فردی و اجتماعی در ایّام پیش رو به ویژه چهارشنبه آخر سال حمایت می کند و اجازه کوچکترین تحرک را به هنجار شکنان و قانون گریزان نخواهد داد، افزود: ماموران فرماندهی انتظامی استان موفق به کشف 22 هزار و 900 عدد مواد محترقه خطرناک شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی گفت: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس استان قرارگرفته است.

 

وی در ادامه به عملکرد پلیس فتا و پلیس آگاهی در زمینه برخورد با کلاهبرداران اینترنتی و تلفنی اشاره کرد و افزود: در بحث برخورد با جرایم اینترنتی ما افزایش 83 در صدی کشفیات را داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به برخورد با سارقان در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت 22 باند سارقان شناسایی و متلاشی شد.

 

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: تلاش برای کسب حداکثر آمادگی و حضور صحیح در ماموریت های محوله ، داشتن رفتار تخصصی و حمایتگرانه در برخورد با عموم شهروندان و همچنین بروز رفتار قاطعانه ودر عین حال قانونی در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان سرلوحه کار پلیس است.

 

وی کاهش 15 درصدی سرقت، کاهش 61 درصدی سرقت به عنف، کاهش 19 درصدی وقوع شرارت ، افزایش 14 درصدی کشفیات انواع سرقت و 60 درصدی کشف موادمخدررا ازجمله دستاورهای این فرماندهی طی سال جاری برشمرد وگفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف فعالیت های چشمگیری داشته ایم که این اقدامات موجب رضایت مردم و خانواده شهدا شده و از این دستاورد خدا را شاکریم.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610790
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.