سرهنگ رستم بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر عمده به مقصد چهارمحال و بختیاری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب مجوز قضایی، خودرو پراید حامل مواد مخدر در محور لردگان - بروجن در حوالی سه راهی گوشکی را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی اظهار کرد: پس از یک تعقیب و گریز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لردگان به راننده این خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری شد.
سرهنگ بهرامی گفت: ماموران پلیس نیز با استفاده از شگردهای پلیسی خودرو را متوقف و سرنشینان خودرو با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها و متواری شدند که در این ارتباط از خودرو توقیف شده مقدار 53 کیلو و 600 گرم حشیش جاساز کسف و ضبط کردند.
به گزارش ایرنا، محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری از جمله محور یاسوج - لردگان به بروجن به دلیل قرارگیری در کریدور ارتباطی استان های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب کشور به عنوان یکی از گلوگاه های حمل و ترانزیت مواد مخدر محسوب می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده:جهانخبش صفری دهکردی
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.