جواد کارگران دهکردی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به نامگذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، این اداره کل در زمینه مصرف تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا اطلاع رسانی و فرهنگ سازی می کنند.
به گفته وی، در این زمینه از ظرفیت رسانه های مکتوب و نوشتار و هفته نامه و نشریات محلی برای فرهنگ سازی در خصوص نخریدن کالای خارجی و مبارزه با قاچاق کالا بهره گیری می شود.
کارگران افزود: برنامه های این اداره کل در سال 96 با محوریت اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال تدوین و اجرا خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از اجرای طرح 'سینما سیار ' در استان خبر داد و گفت: با سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان طرح سینما سیار در نقاط مختلف استان به منظور دسترسی همه افراد به سینما اجرا می شود.
کارگران افزود:در این طرح چند دستگاه سینما سیار به منظور بهره مندی مردم نقاط مختلف استان از سینما دایر می شود تا دسترسی مردم نقاط دیگر استان به سینما تسهیل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون دو سینما در شهرهای شهرکرد و بروجن فعال است که بزودی سینما غدیر شهرکرد در مجموعه فرهنگی هنری غدیر شهرکرد فعالیت خود را از سر می گیرد.
به گزارش ایرنا،هم اکنون تنها دو سینمای بهمن شهرکرد و هفدهم شهریور بروجن با نزدیک به 600صندلی در چهارمحال و بختیاری فعال است در حالی که این استان ٩٠٠هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.