سردار غلامعباس غلامزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه طرح نوروزی نیروی انتظامی از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین ماه امسال در استان اجرا شد، افزود: در این مدت بیش از 175 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 2 باند توزیع کننده مواد مخدر نیز متلاشی شد.
وی از افزایش 25 درصدی کشفیات کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان در مدت یاد شده اشاره کرد و گفت: در این مدت 19 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قالب سه محموله کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.
سردار غلامزاده در ادامه با کاهش 16 درصدی نزاع های فردی و 9 درصدی نزاع های دسته جمعی در تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت هیچ گزارشی مبنی بر جرائم خشن، شرارت، در استان اعلام نشده و این جرائم نسبت به مدت مسابه سال قبل کاهش 100 درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کاهش 30 درصدی سرقت های مهم و 12 درصدی سرقت های جزئی در این مدت خبر داد و گفت: در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت نیز در این مدت افزایش 8 درصدی کشفیات گزارش شده است.
سردار غلامزاده با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان تولید و اشتغال افزود: مبارزه با قاچاق کالا و همچنین ایجاد امنیت برای انجام فعالیت های اقتصادی از مهمترین سیاست ها و برنامه های سالجاری نیروی انتظامی در استان است.
وی برخورد و مبارزه با مواد مخدر و مقابله با توزیع و ترانزیت مواد مخدر ، پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و ساماندهی معتادان و توجه به آموزش جمعیت هدف در راستای آشنایی با پیامدهای مواد مخدر از دیگر اولویت های نیروی انتظامی استان درسالجاری است.
به گفته وی، برخورد با مظاهر فساد و هنجار شکنان، مبارزه و برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز از سلاح و توجه و نظارت بیشتر به فضای مجازی از دیگر اولویتهای کاری در سالجاری است.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی نیروی انتظامی با حضور 2 هزار و 800 نفر نیرو در هر شیفت کاری و اضافه شدن 18 ایستگاه نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز وتا 13 فروردین ماه امسال برگزار شد.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده:مرتضی شاهوردی
7360/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.