به گزارش ایرنا،در آیین معارفه مدیرکل جدید سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری از خدمات جعفر مردانی مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.
جعفر مردانی از سوی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتصاب مدیران این استان در دولت یازدهم مبنای سیاسی و جناحی نداشته است و براساس تخصص و سابقه فعالیت افراد انتصابات صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استفاده از ایده و توانمندی بانوان و جوانان در رده های مختلف مدیریتی، از ویژگی های دولت یازدهم محسوب می شود.
وی افزود: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل این معاونت باید از شجاعت و توان بالا برخوردار باشند تا بتوانند در برابر انواع تهدیدها، فشارها، تطمیع ها و اختلاف افکنی احتمالی مقاومت کنند.
سلیمانی دشتکی، قانون را ملاک انجام تمامی فعالیت ها اعلام و تصریح کرد: حرکت در مسیر قانون می تواند باعث دستیابی به موفقیت های چشمگیر در حوزه های مختلف شود.
وی یادآور شد: انتظار می رود مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری علاوه بر تعامل با تمامی قشرها برای حفظ اقتدار این حوزه تلاش کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: حفظ سلامت انتخابات، صیانت از آرا و احترام منتخبان، وظیفه تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف است.
وی با اشاره به وجود مشکل بیکاری در جامعه گفت: علاوه بر تلاش های صورت گرفته در مدت فعالیت دولت یازدهم، اما هنوز هم وضعیت اشتغال با مشکل مواجه است.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: تمامی انتقادهای منصفانه و علمی در این زمینه را باید پذیرفت، اما به هیچ وجه نباید اهانتی صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب و سالم انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اندیشیده امکانات لازم فراهم شده است.
جعفر مردانی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای علاوه بر حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان باعث ناامیدی استکبار جهانی و هم پیمانانش در رسیدن به اهداف پوچ شان می شود.
وی با اشاره به پیگیری جدی تقسیمات کشوری چهارمحال و بختیاری در زمان های مختلف یادآور شد: این موضوع به عنوان یکی از مهمترین وظایف مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری است.
در این نشست مصطفی محسن پور قهفرخی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
مصطفی محسن پور قهفرخی از نیروهای استانداری چهارمحال و بختیاری پیش از این به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد و بخشدار فرخشهر این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردی بهشت امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.