جعفر مردانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این افراد در روز نخست با حضور در فرمانداری ها و بخشداری ها ثبت نام خود را کامل کرده اند.
به گفته وی، از این تعداد 110نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستا و 105نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت نام کرده اند.
وی گفت: ثبت نام از متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری در روز دوم نیز با استقبال همراه شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه سی ام اسفندماه سال 95 همزمان با سراسر کشور در این استان اجرایی شد.
وی افزود: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری های 9 گانه و بخشداری های استان انجام و تا ششم فروردین سال 96 ادامه دارد.
وی افزود: داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند در مهلت قانونی ثبت نام با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار ، اصل کارت ملی، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی همراه با تصاویر مدارک، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3 و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.
به گفته مردانی، در این استان 9 هیات اجرایی در شهرستان ها و 25هیات اجرایی در بخش های استان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعال شده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 40 شهر چهارمحال و بختیاری و روستاهای این استان برگزار می شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن دارای 947 هزار و 763 نفر جمعیت است.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.