به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز یکشنبه در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و روز مادر و روز زن افزود: ای کاش جهان درک می‎کرد و می‎فهمید که زن در ادیان آسمانی و اسلام عزیز چه منزلت و جایگاهی دارد.
وی یادآور شد: ای کاش جهان قدری به خود زحمت می‎داند و مروری بر قرآن‎کریم و مروری بر معارف‎ناب و عمیق اسلام و مروری بر سیره و سنّت پیامبر و ائمّه معصومین «علیهم‎السلام» داشت و می‎فهمید که همه شرافت و کرامت مرد اگر عروج یابد از زن نشأت می‎گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و روز مادر و روز زن همه عزّت و شوکت زن را به زهرائی زیستن دانست و گفت: مادران و زنان و دختران ایران زمین و مسلمان می‎دانند که همه فخر و بالندگی آنها اسلام عزیز است؛ همه ثروت ماندگارشان فاطمی بودن است؛ همه عزّت و شوکتشان به زهرائی زیستن و سبک زندگی کوثر قرآن را پیش‎رو داشتن است.
وی گفت: مادران و زنان و دختران ایران زمین و مسلمان می‎دانند که همه فخر و بالندگی آنها اسلام عزیز است؛ همه ثروت ماندگارشان فاطمی بودن است؛ همه عزّت و شوکتشان به زهرائی زیستن و سبک زندگی کوثر قرآن را پیش‎رو داشتن است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: حضرت فاطمه که ولادتش را بنام روز زن و روز مادر گرامی می‎دارید، تمام عمر کوتاهش را در بندگی خدای‎متعال سپری کرد و جز ولایت خدا را نپذیرفت و الگوی همه جهان شد و در جایگاه بلند دوّم شخصّیت آفرینش قرار گرفت.
وی گفت:خواهران و مادران مراقب باشند راه گم نشود؛ مراقب باشند ملعَبه هوسبازان و شهوترانان قرار نگیرند، چرا که قیمت زنان و دختران مسلمان بهشت است.
به گزارش ایرنا، همزمان با ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیهما برنامه های جشن در نقاط مختلف استان برگزار شد.
بیستم جمادی الثانی مصادف با تولد سرور زنان دو جهان حضرت فاطمه زهرا (س) است که به عنوان روز مادر و زن نیز شناخته می شود.
دریافت کننده و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.