فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: این طرح به منظور افزایش همدلی و هم افزایی ، مشارکت و انسجام تمامی دستگاه های امداد رسان با پلیس در راستای کاهش تصادفات، حوادث و تلفات رانندگی اجرا شد.
به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در این آیین با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ دستگاه های خدمات رسان در امداد رسانی به مصدومان تصادفات رانندگی و پاکسازی صحنه تصادفات موثر است، افزود: در طرح نوروزی امسال 3 هزار و 91 نفر نیروی امدادی از دستگاه ههای مختلف شرکت دارند.
وی گفت: در این طرح که از روز چهارشنبه آغاز شده است 848 دستگاه خودروی امدادی فعالیت دارند.
سردار غلامزاده از آمادگی 100درصد پلیس استان در این طرح خبر داد و اظهار کرد: 18 دستگاه کانکس در استان برای خدمات رسانی به مسافران به کار گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، طرح ترافیکی و خدمات سفر نوروزی با هدف بهبود خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی، کاهش حوادث و تصادفات، افزایش ایمنی سفرهای نوروزی با همکاری نیروی انتظامی ، پلیس راه، اورآژنس 115، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا از امروز 25 اسفندماه تا 15 فرودین ماه سال 96 اجرا می شود.
سال گذشته یک میلیون و 500هزار مسافر نوروزی یا به چهارمحال و بختیاری سفر کردند یا برای رسیدن به مقصد از این استان گذر کردند.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.