به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای عالی توسعه استان اقدامات انجام شده در بخش های مختلف آب و اجرای عملیات راه آهن در محدوده استان را تشریح کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: مسئولان استانی و اعضای شورای عالی توسعه چهارمحال و بختیاری با وجود مشکلات و محدودیت های اقتصادی برای توسعه ای استان تلاش می کنند.
به گفته وی، با تلاش مسئولان در راستای توسعه استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی امسال حدود 3 هزار و 930 میلیارد ریال اعتبار جذب شد.
***
نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با معاون پارلمانی رئیس جمهوری
بنابراین گزارش، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با حسینعلی امیری گزارشی از وضعیت طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری ارائه کرد.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی امور مجلس رئیس جمهور در این نشست از تلاش های مسئولان ارشد استانی در پیگیری و تحقق امورات این استان قدردانی کرد.
**
نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با سخنگوی دولت
استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر اعتبارات استانی و تخصیص این اعتبارات شد.
قاسم سلیمانی دشتکی از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای سفر به استان در ابتدای سال آینده دعوت کرد.
به گزارش ایرنا، ارتقای شاخص های توسعه ای چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم شتاب گرفت به صورتی که در این دولت بیش از 30 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه های مختلف این استان انجام شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7361/2097/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.