به گزارش ایرنا ، حمید ملکپوردهکردی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد افزود: از سوی آموزش و پرورش ، 27 مرکز آموزشی در قالب 300 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.
وی از آماده سازی بیش از 300 واحد اقامتی از جمله هتل و مهمانسرا نیز با تجهیزات کامل برای خدمات رسانی مسافران نوروزی در شهرکرد مهیا شده است.
وی با تاکید بر آمادگی اصناف مختلف برای کشیک خدمات رسانی متناسب درایام نوروز، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه حال مسافران نوروزی فعالیت اصناف، ساعات کشیک در ایام تعطیلات نوروزی تدارک دیده شده است.
ملکپوردهکردی تصریح کرد: در همین راستا اکیپ های نظارت بر اماکن عمومی برای نظارت بر اصناف و اماکن عمومی شهرستان در آستانه عید نوروز فعال می شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد، نظارت بر عرضه مواد غذایی بهداشتی و سالم را مورد تاکید قرار داد و گفت: از مرکز بهداشت انتظار می رود تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد و اکیپ های خود را برای نظارت بر این امر فعال کند.
ملکپور دهکردی از ساماندهی سه پارک لاله، ملت و تهلیجان شهرکرد برای استقرار مسافران خبرداد و گفت: شهرکرد از قابلیت های گردشگری و فرهنگی بالایی برخوردار بوده و ضروری است تا با عرضه صنایع دستی و سوغات استان در معرفی فرهنگ و هنر استان به گردشگران اقدامات اثرگذاری انجام داد.
فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین در این جلسه با اشاره به کنترل و مهار بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان در حداقل زمان ممکن ،ا ز تلاش شبکه دامپزشکی در به حداقل رساندن خسارت این نوع بیماری خطرناک در منطقه تقدیرکرد.
وی همچنین با اشاره به شروع ثبت نام و فعالیت انتخابات شورای اسلامی شهرو روستا در استان در روزهای تعطیلات نوروزی امسال ، از مسئولان دستگاه های اجرای خواست تا برای اجرای یک انتخابات سالم و با نشاط بی طرفی خود را در فرایند انتخابات رعایت کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان شهرکرد دارای سه بخش، 10 شهر و 8 دهستان است که شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی
6199/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.