حسن شمسی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در استان برگزار نمی شود، اظهار کرد: اتاق اصناف هر شهرستان برای برگزاری طرح فروش فوق العاده و نظارت و بازرسی بر فعالیت این واحدهای صنفی متعهد شدند.
به گفته وی، فروش فوق العاده واحدهای صنفی، فروشگاه های بزرگ و تعاونی ها در سطح استان برخی از 10اسفند جاری آغاز شده است و برخی به مرور زمان تا 15 اسفندماه برپا و تا پایان این ماه ادامه دارد.
شمسی پور با بیان اینکه در هر شهرستان حدود 30 تا 50 واحد فروش فوق العاده برگزار می کند، تصریح کرد: طرح فروش فوق العاده با هدف تامین نیازهای مردم به کالاهای اساسی و ضروری و با همکاری اصناف کیف و کفش، پوشاک، خوار و بارفروشی، مرغ و ماهی و قصابی برپا می شود.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در شهرستان شهرکرد 50 واحد صنفی پوشاک، 20 واحد صنفی کیف و کفش، 20 واحد صنفی قصابی، مرغ و ماهی و 40 واحد صنفی خوار و بار فروشی و فروشگاههای بزرگ در طرح فروش فوق العاده مشارکت می کنند.
شمسی پور گفت: تمامی واحدهای صنفی و فروشگاه های فروش فوق العاده موظف به نصب بنر فروش فوق العاده بر سردرب مغازه خود و با تخفیف 5 تا 20 درصد هستند.
به گفته وی، همزمان با خریدهای نوروزی و فروش فوق العاده در سطح استان، نظارت و بازرسی بر اصناف با همکاری 50 بازرس تشدید شده است.
30 هزار و 538 واحد صنفی شامل 6 هزار و 207 واحد تولیدی، 16 هزار و 33 واحد توزیعی و هشت هزار و 298 واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.