استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای توزیع پست های مدیریتی این استان در دولت یازدهم عدالت شهرستانی رعایت شده است.
به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توجه به بحث های قومیتی، جناحی و سیاسی در گذشته باعث ضربه خوردن به بخش های مختلف و کاهش سرعت توسعه استان شده است.
وی افزود: در دولت یازدهم با پرهیز از پرداخت به مسایل جناحی، حاشیه ای، سیاسی و قومی و همچنین ایجاد وحدت رویه، تعامل و همدلی بین مسئولان، مردم و قشرهای مختلف زمینه تسریع در روند توسعه همه جانبه و پویا چهارمحال و بختیاری فراهم شد.
سلیمانی دشتکی به وجود نیروی انسانی متخصص در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در توزیع پست های مدیریتی برای نخستین بار از توان بانوان در بخش های مختلف استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها و دستگاه های اجرایی بهره گیری شده است.
وی یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری دو انتخابات مهم کشور در ابتدای سال آینده باید تمامی دست اندرکاران در راستای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از رأی مردم به عنوان حق الناس تلاش کنند.
در این آئین از خدمات یوسف مرادی مدیرکل سابق دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری و محمدکاظم محمدی سرپرست این دفتر تقدیر و کیانوش نادری بلداجی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
نادری بلداجی پیش از این به عنوان معاون فرماندار شهرستان کیار، بخشدار بلداجی و شهردار مشغول به فعالیت بوده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردی بهشت 1396 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.