علی کاظمی باباحیدری سه شنبه شب پس از تصویب کلیات لایحه بودجه 96 در صحن مجلس در گفت وگو با ایرنا افزود: بودجه سال 96 از ویژگی ها مطلوبی برخوردار است که توجه به حقوق بازنشستگان، معافیت های مالیاتی و کاهش نیافتن قیمت حامل های انرژی از جمله این ویژگی هاست.
به گفته وی، کلیات لایحه بودجه سال 96 بعد از ارایه نظرات مخالفان و موافقان کلیات به رای گذاشته شد و با 111رای موافق و 70رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید و در ادامه بررسی جزئیات در صحن انجام می شود.
نماینده مردم شهرستان های اردل ، فارسان ، کوهرنگ و کیار گفت:توجه به نقاط محروم و کمتر توسعه نیز از دیگر مواردی است که در لایحه بودجه سال 96 مورد توجه قرار گرفته است .
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:در لایحه بودجه سال ٩٦ افزایش حقوق بازنشستگان که حقوق کمتر از دو میلیون تومان می گیرند ، معافیت مالیاتی حقوق بگیرانی که دو میلیون تومان حقوق می گیرند یا اجازه ندادن افزایش بنزین و حامل های آن از نکات مهم بودجه می باشد.
کاظمی گفت:براساس بودجه سال 96 از محل صندوق توسعه ملی ٣٠٠ میلیون دلار برای توسعه سیستم های نوین کشاورزی از جمله آبیاری تحت فشار و ٣٠٠ میلیون دلار برای آب و فاضلاب روستایی لحاظ شده است.
به گزارش ایرنا،رییس جمهوری اسلامی ایران چهاردهم آذرماه سال 95 لایحه بودجه 10 میلیون و 849 هزار و 392 میلیارد و 934 میلیون ریالی سال1396 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.