به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان، فرهاد خلیل مقدم با اعلام این خبر و با اشاره به استقبال از نخستین کنگره ملی شعر کتاب افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا 10 دیماه تعیین شده بود.
وی گفت: در این کنگره بخش مجزا برای کودک و نوجوان نیز در نظر گرفته شده است.
به گفته وی در سال های اخیر استقبال مردم از طنز و اشعاری در همین قالب بسیار پر رنگ بوده است و از این رو با در نظر گرفتن بخش شعر طنز در این کنگره تلاش شده که بی توجهی به بخش کتاب و کتابخوانی به عنوان معضل با زبان تاثیرگذار طنز بیان شود.
خلیل مقدم افزود: در این کنگره محدودیتی برای قالب اشعار وجود ندارد و اشعار در قالب کلاسیک، سپید و نیمایی قابل قبول است.
وی اظهار کرد: شاعران می تواند آثار خود را به معاونت توسعه کتابخانه ها و یا از طریق پست الکترونیکی کنگره به نشانی info@poemketab.ir و یا در قالب تلگرام با شماره تلفن 09904553067ارسال کنند.
به گفته وی تمدید ارسال آثار سومین دو سالانه بین المللی کارتون کتاب پایان دی ماه خواهد بود، تاکنون 800 اثر از 53 کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
مدیرکل کتابخانه عمومی استان چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را با موضوعات کتاب و شهر، کتاب و زندگی، کتاب و خانوده، کتاب و کودک، کتاب و کتابخانه، کتاب و کتابدار، کتاب و رسانه و کتاب و آینده به آدرس اینترنتی info@booktoon.ir ارسال کنند.
به گفته وی هر شرکت کننده می تواند 5 اثر به دبیرخانه ارسال کند.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7360/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.