عباس موسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبیین محوری ترین سخنان رئیس جمهوری در گفت و گوی تلوزیونی 12 دی ماه جاری افزود: نام دولت تدبیر و امید با سیاست خارجی و برجام گره خورده است، بنحوی که می توان این دولت را دولت برجام نام نهاد.
وی ادامه داد: اگرچه برخی نارسایی های درونی و بیرونی بر سر اجرای برجام سنگ اندازی کرده اما انصاف حکم می کند که برجام را با توجه به شرایط داخلی و خارجی ارزیابی کرد و عهدشکنی یک طرف مذاکره را مصادف با زیرسوال بردن این دستاورد بزرگ ندانست.
موسایی با تاکید بر اینکه برای عیان کردن ارزش برجام باید سیاست داخلی را ترمیم کرد، افزود: انتظار می رود دولت در عرصه سیاست داخلی تغییراتی را داشته باشد و نیروهای معتقد و ملتزم به منش و روش رئیس جمهوری را در سطوح ملی و استانی به کار گیرد.
این دانشجوی دکترای علوم سیاسی با بیان اینکه باید بین نقد سازنده و تخریب تفاوت قائل شد، اظهار کرد: مخالفان، دولت را در عرصه سیاست خارجی هدف قرار داده اند.
وی با بیان اینکه دولت نیازمند بازسازی مناسبات خود با حامیان و مردم است، گفت: استانداران، فرمانداران و بخشداران و دیگر مدیران دولتی می بایست در دفاع از دولت بیش از پیش اهتمام ورزند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7363/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.