حمید ربیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بارش باران و برف  در شبانه روز گذشته، باعث ریزش کوه در مسیر ورودی کارگاه عملیاتی این محور ارتباطی در حال احداث شد که با حضور به موقع نیروهای فنی محوطه کارگاهی پاکسازی شد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درباره فعالیت عملیات اجرایی این طرح ملی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ متر از حفاری این تونل از سمت خروجی انجام شده است و مابقی نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

ربیعی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح بیش از ۵ نقطه حادثه‌خیز و پرخطر حذف و جاده اصلی شهرکرد به سمت سد کارون ۴ و استان خوزستان ۲۰ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.
وی گفت: این تونل زیر کوه سوخته و گردنه زره در حال حفاری است که با بازگشایی تونل زره، افزایش تردد جاده‌ای از مسیر شلمزار، ناغان، کارون ۴ و ایذه، بار ترافیکی بروجن به لردگان کاهش پیدا می‌کند.

برخی از منابع محلی اعلام کردند، تعدادی از کارگران نیز پس از ریزش کوه بلافاصله از محل تونل توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

به گزارش ایرنا، مسیر جدید شهرکرد به شلمزار به ناغان مدت‌هاست در دست احداث است و تونل زره در حدفاصل شهر شلمزار و ناغان و در ۴۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.