به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرحناز قائدامینی گفت : آموزش و پرورش استان همزمان با هفته پیشگیری از ایدز( از نهم لغلیت پانزدهم آذرماه) برنامه های متنوعی را در دو محور « آموزش و اطلاع رسانی » و «شناسایی و درمان» با شعار اآگاهی، پیشگیری، آزمایش و درمان» در مدارس سطح استان اجرا خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی پیرامون بیماری ایدز گفت : برنامه های در نظر گرفته شده در حیطه آزمایش و درمان با همکاری و هماهنگی مراکز بهداشتی  و دانشگاه علوم پزشکی اجرا خواهد شد.

قائدامینی خاطرنشان کرد: در حیطه آموزش تمرکز بر روی مربیان، معاونان پرورشی، مدیران و خصوصا مدرسان جلسات آموزش خانواده بوده و در این زمینه دوره های آموزشی نیز در سطح استانی و کشوری برگزار شده است.

ایشان جامعه هدف این آموزش ها را دانش آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه اول و دوم استان دانست و افزود: بخشی از کارگاه های آموزش خانواده در مدارس، با موضوع آگاه سازی پیرامون بیماری ایدز است.

ایشان از تهیه ۱۱ یازده هزار بروشور و ۱۰ هزار لوح فشرده با موضوع ایدز جهت توزیع در بین دانش آموزان استان خبر داد و گفت: برنامه های متنوع دیگری در قالب فعالیت های فرهنگی، ورزشی و علمی نیز جهت آشنایی دانش اموزان در این رابطه در این هفته در مدارس استان برگزار خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1300962
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.