سردار علی‌محمد اکبری روز سه‌شنبه در همایش ۴۰ سالگی بسیج در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: بسیج یک فرهنگ است و اگر بخواهیم آن را تقویت کنیم باید در همه عرصه‌ها پیش رو باشد.

وی ادامه داد: ولایتمداری، عشق به شهدا، نوع‌دوستی، برابری و مودت، ایثارگری، مقاومت و پایداری در برابر ظلم و ستم، پیشرو در عرصه‌های مختلف، حضور به موقع در صحنه و انقلابی بودن از دیگر ویژگی‌های بسیج به شمار می‌رود.

اکبری، در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی بسیج این استان، تصریح کرد: فتح قله‌های علم و دانش، موفقیت در عرصه‌های مختلف، کمک به مردم سیل‌زده و حضور به موقع در مواقع نیاز از جمله این فعالیت‌ها است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث اخیر کشور، با قدردانی از ولایتمداری و حضور به موقع مردم این استان در اعلام انزجار از آشوبگران، خاطرنشان کرد: این استان کمترین مشکل را در این حوادث داشت و این نشان از ولایتمداری بالای مردم استان دارد.

اکبری با بیان اینکه بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج هر زمان که نیاز بوده است در صحنه حاضر شده است و بی‌شک شجره طیبه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین با حضور اقشار بسیجی، خانواده شهدا و مسئولان در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رده‌های مقامت این استان اجرا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.