به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سپاه چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در دیدار از نمایشگاه دستاوردهای بسیج در فرهنگسرای شهرکرد افزود: از رسانه‌های انقلابی این انتظار است که اهداف و منویات مقام معظم رهبری را هرچه می‌توانند برجسته کنند، نگران نباشند.
وی افزود: امروز مقام معظم رهبری با تمام وجود برای پیشبرد اهداف انقلاب، اهداف حضرت امام(ره) و اهداف اسلام ایستاده‌اند و نیاز است که در حقیقت همه جانبه حمایت صورت بگیرد.
نکونام ادامه داد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به نوع خودشان و همچنین سایر دستگاه‌ها، در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب محکم باشند و از هیچ چیزی نترسند.
امام جمعه شهرکرد، اختراعات و ابتکارات علمی و فناوری ارائه شده در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد را نیز مجموعه ارزشمندی دانست که برای پیشبرد اهداف انقلاب مؤثر است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رسالت بسیج، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر زمان و هر مکان است.
سردار علی محمد اکبری در این دیدار با اشاره به پیشتازی بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله علم و فناوری، تصریح کرد: از آنجایی که بسیجیان هم تحریم و هم تهدید دشمنان را باور کرده‌اند، با تلاش خود، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردهای بسیج چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۴۰ سالگی تاسیس بسیج در هفته بسیج در فرهنگسرای شهرکرد برپاست.

در این نمایشگاه دستاوردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.