عبدالوهاب ادب آوازه روز سه‌شنبه در بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه شهرکرد  افزود: این طرح به منظور به کارگیری نیروهای متخصص در مشاغل تخصصی و همچنین به روز رسانی بانک اطلاعاتی انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: به منظور تکمیل بانک اطلاعات جوشکاران، توافقنامه همکاری و آزمون تعیین صلاحیت جوشکاران در سازمان فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.
رییس انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب کشور، از پیگیری برای ثبت یک روز در تقویم کشور به عنوان روز جوشکار خبر داد و گفت : نامگذاری این روز  برای ارج نهادن به توانمندی فعالان این صنعت خواهد بود.
ادب آوازه، به شهرت استان چهارمحال وبختیاری و شهر هفشجان به عنوان قطب جوش کشور اشاره کرد و گفت : در 4 دهه گذشته صنعت جوش و هنر جوشکاری فراز و نشیب زیادی را در سطح ملی و بین‌المللی پشت سر گذاشته است.
به گزارش ایرنا، بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب و تحت حمایت سیویلیک روز سه‌شنبه در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

این کنفرانس به منظور تشویق به امر پژوهش و نوآوری در زمینه‌های صنعت جوش و بازرسی جوشکاری، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی آن در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور آغاز شد.

هم‌اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف  صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. 

زمان برگزاری بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد دو روزه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.