مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: این کنفرانس به منظور 
تشویق به امر پژوهش و نوآوری در زمینه‌های صنعت جوش و بازرسی جوشکاری، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی آن در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور آغاز شد.

قهرمان آماره، در آیین گشایش این کنفرانس در دانشگاه شهرکرد، معرفی روش‌های نوین جوشکاری و بازرسی، معرفی جایگاه مهندسی جوش در افزایش بهره‌وری قطعات و تجهیزات صنعتی ومعرفی نقش بازرسی در تضمین کیفیت قطعات و تجهیزات فلزی از محورهای کنفرانس جوش و بازرسی را از دیگر اهداف کنفرانس عنوان کرد.
وی گفت: معرفی آخرین دستاوردها در زمینه آزمایش‌های غیرمخرب، معرفی روش‌های نوین آزمایش‌های غیرمخرب و طراحی و کنترل کیفیت، شناسایی محدودیت‌ها و مشکلات فنی در زمینه آزمایش‌های غیرمخرب، معرفی روش‌های نوین آزمایش‌های غیرمخرب و طراحی و کنترل کیفیت آزمایش‌های غیرمخرب از محورهای کنفرانس است.
به گفته وی،همزمان با برگزاری این کارگاه‌های، دوره آموزش الزامات تست هیدرولیک بر اساس کد، استانداردسازی در جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب، الزامات جوشکاری هنگام سرویس و آشنایی با طرح بررسی و آزمایش در سازه‌های فولادی و آشنایی با الزامات تایید صلاحیت و گواهی کردن جوشکاری اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف  صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. 

زمان برگزاری بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد دو روزه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.