علی شهریارپور شامگاه دوشنبه در دهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: در سفر محمدباقر نوبخت به شهرکرد قرار شد ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۱۶ طرح تکمیلی این ستاد در استان اختصاص یابد.
وی افزود: از این مبلغ ۴ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال به صورت اعتبار و ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی در سال‌جاری تزریق می‌شود.
شهریاپور تصریح کرد: طرح‌های مصوب سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد شامل جاده‌های شریانی، راه‌آهن، احداث مسکن محرومان و تامین آب است.
وی یادآور شد: برای تسریع در روند اجرا،‌ تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مصوب سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد تاکنون برای ۱۴ طرح مجری مشخص شده و در خصوص ۲ طرح باقیمانده نیز به زودی مجری معین خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاری همایش تبیین و کاربست برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۳۷۵ روستای استان نقش مهمی در تشریح اهداف توسعه روستایی ایفا کرد.
علیرضا شجاعی تاکید کرد: حاضر نشدن برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی چهارمحال و بختیاری در این همایش جای سؤال و انتقاد دارد.
وی افزود:‌ دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در تهیه اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۳۷۵ روستای چهارمحال و بختیاری بدون همکاری و تعامل مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در استان میسر نیست.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در خصوص آخرین وضعیت و روند پیشرفت طرح‌های مرتبط با طرح‌های سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد گزارش ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.