به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این افتتاحیه گفت: رویکرد ما تمرکز بر مشاوره پیش از ازدواج است زیرا معتقدیم اگر بنای ازدواج را درست باشد، مشکلات آینده به حداقل خواهد رسید.
کریمی با اعلام حمایت از مراکز تخصصی مشاوره جوانان در سراسر کشور افزود: در حال حاضر و پس از جلسات متعدد، اختلافات با سازمان نظام روانشناسی و همچنین بهزیستی درباره صدور مجوز را حل کرده ایم شاهد فعالیت بیش از ۳۰۰ مرکز تخصصی با مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم هماهنگی بین این مراکز گفت: دوره های وحدت رویه ویژه مراکز مشاوره تخصصی خود را به زودی برگزار خواهیم کرد.
کریمی موانع فرهنگی را یکی از مشکلات پیش روی این دفاتر در حوزه مشاوره قبل از ازدواج عنوان و خواستار همراهی رسانه ها برای تغییر نگرش برخی خانواده ها نسبت به این امر شد.
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در افتتاح اولین مراکز تخصصی مشاوره جوانان گفت: استان ما در حوزه طلاق در جمع استان های آخر کشور حضور دارد اما در آمار ازدواج وضعیت مطلوب نیست.
حمید کریمی ساختار سنتی و نقش آفرینی بزرگان در خانواده ها را از عوامل مهم درکاهش طلاق این استان دانست و خواستار بررسی راهکارهای بومی در امر افزایش ازدواج در استان شد.
گفتنی است هم اکنون، نشست تخصصی اعظم کریمی در دومین روز از سفر خود، با دبیران تشکل های مردم نهاد این استان در حال برگزاریست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1290792
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.