اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در نشست با معاونان، مدیران ستادی، مشاوران استانداری و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همواره در انتخابات میزان رای ملت بوده و است و مسؤلان موظفند امانت‌دار آرا مردم در انتخابات باشند.
وی افزود: در نهایت مردم در انتخابات تعیین کننده اصلی هستند و انتخاب حق آنان است.
عباسی تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند انتخابات را با سلامت، امنیت، امانت‌داری و مشارکت بالا برگزار کنند.
وی یادآور شد: ایجاد فضای آرام و مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم است و باید توجه داشت که دشمنان در حال ایجاد فضای چندقطبی کاذب و شکاف میان مردم و بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت برای دلسرد کردن مردم هستند.‌
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در همین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با حضور در میان مردم گزارش فعالیت‌های خود را به مخاطبان ارائه دهند.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری همچنین با حضور در دفاتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی استان و شهرستان‌ها با اصحاب قلم به گفت و گو بپردازند.
عباسی تاکید کرد: تمامی مسئولان در حوزه کار، اشتغال و تولید باید مکمل، همراه و حامی بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در عرصه اقتصادی باشند.
وی قانون را اساس و مبنای رفتار مدیران دانست و افزود: تامین امنیت، توسعه، ایجاد اشتغال، رونق حوزه کسب و کار و اصلاح امور اجتماعی با تکیه بر مشارکت مردم از وظایف مهم فرمانداران است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فرصت تعلل در بخش‌های مختلف این استان وجود ندارد.
عباسی یادآور شد: با ایجاد بسترهای اشتغال و کاهش نرخ بیکاری به طور یقین شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از معضلات خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
چهارمحال و بختیاری با افزون بر ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ شهرستان و ۴ حوزه انتخابیه با ۴ نماینده مجلس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.