اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حفظ، نگهداری و حراست از املاک و اموال دولتی جزو مهمترین وظیفه‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: در غیر این صورت با مسئولان سهل‌انگار دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری برخورد می‌شود.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: قشرهای مختلف مردم، معلمان، دانش‌آموزان و استادان دانشگاهی با حضور دشمن‌شکن خود بار دیگر دست رد به توطئه‌های استکبار جهانی زدند.

وی یادآور شد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در چهارمحال و بختیاری پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح ملی و برش استانی آن در ارتقای وضعیت این حوزه نقش دارد.

وی گفت: برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید براساس معیارهای قانونی مشخص اجرایی و محقق شود.

عباسی تاکید کرد: بومی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش متناسب با شرایط استانی مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری باشد.

به گزارش ایرنا، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح ملی تهیه و تدوین شده است که برش استانی این سند در نشست امروز شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تبیین شد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۶ هزار دانش آموز در بیش از دو هزار ۴۰۰ مدرسه  دارد.

جمعیت چهارمحال و بختیاری  بیش از ۹۴۷ هزار نفر در ۱۰ شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.