سرهنگ حاتم ریاحی روز شنبه در دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه استان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: برای دانش‌آموزان عضو بسیج در مدارس استان طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی برگزاری می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌های بسیج دانش‌آموزی است که از ۲ سال گذشته در مدارس در راستای ماموریت اعتلای طرح صالحین و تربیت جوانان انقلابی آغاز شده است.

ریاحی افزود: این طرح دارای سه رکن خانواده، مدرسه و مسجد است که در سال تحصیلی جاری در ۴۰ مدرسه استان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی از سال ۷۵ در کشور فعال شده است، اظهار داشت: امسال بیش از ۶۵ عنوان برنامه در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزان بسیجی اجرا می شود.

ریاحی افزود: امسال ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز استان به اردوی راهیان‌نور اعزام خواهند شد.

به گفته وی، در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش پدافندغیر عامل، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اردوی راهیان نور، یادواره شهدای دانش آموز و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و برنامه‌های فرهنگی دیگر در سطح مدارس استان برگزرار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار با اشاره به ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان مصداق واقعی استکبارستیزی است که این امزر برای تمام ملت ایران دارای اهمیت است.

فرحناز قائدامینی افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و همچین ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در بین دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: در نظام تعلیم و تربیت براساس سند تحول بنیادین تمام تلاش می‌شود که دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم. 

هفته بسیج دانش‌آموزی همزمان با سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده از هشتم آبانماه آغاز شد.

چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۲۰۶ هزار دانش‌آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.