حسن آقایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بدلیل ارتقاء کیفی و کمی پهنای باند بین‌المللی و برگردان سیستم در سطح استان، ترافیک اینترنتی از ساعت یک بامداد تا ۶ صبح روز پنجشنبه دچار اختلال و قطع موقت شد.
به گفته وی، با اعزام نیروهای مجرب و امدادی این شرکت، اختلال ارتباطی در کمتر از ۶ ساعت رفع شد و  شبکه سراسری وصل و مشکل برطرف شد.
وی ادامه داد: مشترکان اینترنت پرسرعت در صورت بروز اختلال، با پشتیبانی شرکت مخابرات استان و یا شماره تلفن ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری، همچنین تعداد شماره تلفن‌های ثابت نصب شده در استان را بیش از ۲۹۰ هزار شماره عنوان کرد و گفت: هم اینک ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۳۰ درصد است که نسبت به استانهای هم‌ردیف در وضعیت مطلوبتری قرار دارد.
آقایی از فعالیت ۱۶۸ مرکز ارائه دهنده خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت) در استان خبر داد و گفت: هم اینک ۶۸ هزار کد ADSL به مشترکین خدمات‌رسانی می‌کند.
مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری طول جاده‌های تحت پوشش همراه اول در استان را ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر اعلام و اظهار داشت: در مسیرهای ارتباطی استان در قالب ۴۹۳ سایت خدمات همراه اول ارائه می شود.
آقایی خاطرنشان کرد: همچنین برای بالا بردن ظرفیت ارتباطات بین شهری در استان حدود ۴۰۰ کیلومتر فیبرنوری شهری و یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر فیبرنوری بین شهری اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، ۲۵۱ هزار تلفن ثابت و بیش از ۸۴۵ هزار شماره همراه در چهارمحال و بختیاری فعال است.
هم اینک ضریب نفوذ تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری ۲۷.۳ و تلفن همراه ۹۲درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.