به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جواد کارگران دهکردی با اشاره به افزایش چشمگیر میزان خرید مردم از نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال چهارمحال و بختیاری توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه‌های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود ۸۰۰ میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

کارگران در ادامه بیان کرد: سال گذشته مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان از این نمایشگاه خرید صورت گرفت، ضمن اینکه تعداد بازدیدکنندگان در سال گذشته ۱۹۰ هزار نفر بود.

وی با اشاره به تخصیص ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، تأکید کرد: به دلیل استقبال فراوان مردم از نمایشگاه کتاب، سهیمه بن تخفیف کتاب تخصیص داده شده به این نمایشگاه یک روز پیش از اتمام زمان فعالیت نمایشگاه به اتمام رسید و میزان ۱ میلیارد ریال مازاد بر بن سهمیه، از طرف معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نمایشگاه تخصیص یافت.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور ۴۲۰ ناشر کشوری و بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا بود

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1278089
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.