اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی تاکید کرد: تا زمان تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت بدهی‌های آموزش و پرورش استان بابت بهای انرژی به شرکت‌های خدمات‌رسان، هیچکس حق ندارد انشعاب مدارس را قطع کند.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز موظف است برای تامین اعتبار مورد نیاز به منظور پرداخت بدهی‌های خود بابت بهای انرژی به شرکت‌های خدمات‌رسان استان سریع‌تر اقدام کند.

عباسی تصریح کرد:‌ تاکنون از محل اعتبارات حوادث سیل ۱۳۹۸ چهارمحال و بختیاری اعتباری به آموزش و پرورش استان اختصاص داده نشده است.

وی یادآور شد: این مهم باید از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری و سهم چهارمحال و بختیاری از این اعتبارات مشخص و دریافت شود.

عباسی اظهار داشت:‌ شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با فروش املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش استان و هزینه‌کرد آن در سایر بخش‌های مرتبط با آموزش و پرورش موافق است.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با افزایش ۲۰ درصدی نرخ شهریه داوطلبان آزاد سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۳۹۸ نسبت به سال تحصیلی گذشته موافقت کردند.

این میزان افزایش در سطح کشور به طور میانگین بین ۳۰ تا ۳۵ درصد بوده است.

چهارمحال و بختیاری ۲۰۶ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.