اقبال عباسی روز سه‌شنبه آیین معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره سال شعار مبنی بر " رونق تولید"  اظهار داشت: در زمان حاضر ، تولیدکنندگان ، صنعتگران و تیم اقتصادی کشور به عنوان سربازان در حال نبرد علیه تحریم ظالمانه دشمنان رسالت خطیری بر عهده دارند و می‌طلبد همه با حمایت بی‌دریغ خود،  سرمایه‌گذاران را یاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف کشور را سنگرداران اقتصاد کشور  نامید و گفت: اگر امروز دشمن با زبان تحریم اقتصادی به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده است، باید مطمئن باشیم که در عرصه‌های دیگر نتوانسته رخنه کند و ضعف را در بخش اقتصاد جامعه تولید دیده است.

عباسی، رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذار و تولیدکننده را از دغدغه‌های اصلی دولت عنوان کرد و گفت: دولت معتقد است که اگر برای سرمایه‌گذار شرایط مساعد سرمایه گذاری فراهم نشود،  جابه جایی ثروت به مناطق دیگر و سرگردانی و رکود تولید دور از انتظار نخواهد بود.              

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این آیین با اشاره به اینکه مسئولان و متولیان تولید در گذشته آنگونه که باید به برنامه و برنامه‌ریزی توجه نداشتند، تاکید کرد: با توجه به آغاز انقلاب صنعتی چهارمدر اقتصاد دنیا، باید با اقتصاد نوین همسو شد و گرنه خسارت جبران ناپذیری به اقتصاد و صادرات کشور وارد خواهد شد.   

برات قبادیان افزود: موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی و منابع سرشار انرژی و پتانسیل در بخش کشاورزی و داشتن آب شیرین کشور ایران در منطقه منحصربه فرد است که با برنامه‌ریزی و توجه به بهروری مطلوب در بخش تولید و فرآوری محصولات می توان اقتصاد را متحول کرد.

به گزارش ایرنا ،در این مراسم سجاد رستمی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات محمد کاظم منزوی سرپرست این سازمان تقدیر شد.

۲۰۹۷/۶۱۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.