سرهنگ فضلالله برزوئی روز سهشنبه در آستانه هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۹۷ میلیاردریال جرائم اقتصادی شامل تسهیلات بانکی غیرمجاز و احتکار کشف شده است.

وی اظهار داشت: در این زمینه ۲۷ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است که تعداد پرونده‌های تخلف ۱۸ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز در این مدت بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد و ۶۵۹ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده است.

برزوئی افزود: در این مدت ۲۰۰ خودروی حامل کالای قاچاق در استان به خصوص در محورهای ترانزیتی استان توقیف شده است.

وی گفت: در این مدت یک تن و ۸۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر ۲۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان اجرا شده و ۲۰ واحد مسکونی نیز پلمب شده است.

وی از کاهش ۱۶ درصدی جرائم خشن در این مدت در استان و افزایش ۸۶  درصدی جرائم رایانه‌ای در استان خبر داد و گفت: کشفیات جرائم رایانه‌ای نیز در این مدت بیش از ۱۲۱ درصد افزایش داشته است.

این فرمانده ناجا در استان گفت: در این مدت دستگیری سارقان ۲۶ درصد افزایش و انهدام با ندهای سرقت نیز ۹ درصد افزایش داشته است.

برزوئی افزود: کشف سرقت در این مدت نیز۴۵ درصد افزایش و سرقت کیف‌قاپی ۲۳ درصد افزایش و کشف سرقت در حوزه خودرو ۱۲۵ درصد افزایش  داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:امسال بیش از ۱۴۰ هزار و ۸۸۶ تماس با مرکز ۱۱۰ استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این مدت ۹۷ هزار ماموریت عملیاتی توسط نیروی انتظامی استان انجام شده که نسبت به سال قبل ۴۱ درصد افزایش حضور در صحنه بوده است.

به گزارش ایرنا، از یازدهم تا هفدهم مهرماه با شعار پلیس هوشمند ، امین مردم به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.