مجید نظری روز سه‌شنبه در جلسه پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان اظهار داشت: ۱۶ طرح محوری در این خصوص مصوب شده است که باید در اجرای سریع‌تر این طرح‌ها برنامه‌ریزی دقیق و نظارت‌های شدیدی انجام گیرد.

وی ادامه داد: مدیرانباید هر هفته گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و نحوه اجرای طرح مربوطه در نشست پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان ارائه دهند.

نظری تصریح کرد: جذب به موقع اعتبارات و اجرای طرح‌ها طبق زمانبندی تعیین شده از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که در صورت جذب تسهیلات می‌توان طرح‌های بیشتری را مطرح و برای آن ردیف بودجه‌ای کسب کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با اشاره به طرح احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی محرومان این استان، اظهار داشت: این طرح‌ یکی از طرح‌های ۱۶ گانه اقتصاد مقاومتی استان به شمار می‌رود که باید در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

الله‌کرم نصیری با ارزیابی مطلوب از اجرای طرح احداث مسکن محرومان افزود: این طرح ریل‌گذاری شده و انتظار می‌رود تا خرداد ماه سال آینده به افراد شناسایی شده واگذار شود.

وی با تاکید بر دقت نسبت به شناسایی خانوارهای محروم و مستضعف استان، تصریح کرد: با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها و نهادهایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی باید به نحوی عمل کرد که افراد نیازمند واقعی شناسایی شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه به تازگی به عنوان جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری معرفی شده است و در مرداد ماه امسال برای ارزیابی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان به چهارمحال و بختیاری سفر و از نزدیک از این طرح‌ها دیدن کرد و پس از این سفر با صدور احکامی جداگانه از سوی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، مجری طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان تعیین شدند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.