محمد جعفری روز سه‌شنبه در آیین نمادین نواخته شدن زنگ مهر و شورحسینی در مدرسه ابتدایی فاطمیه شهرکرد افزود: این تجهیزات از محل اعتبارات ستادی، استانی و درآمد اختصاصی آموزش و پرورش استانها تهیه و توزیع شده است.
به گفته وی، در این کاروان‌ها تمام تجهیزات ورزشی شامل توپ و تور و وسایل ورزشی در سطح مدارس استان‌ها ، با اولویت مدارس ابتدایی مناطق محروم توزیع شده است.
وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۴میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷ هزار مدرسه سطح کشور مشغول تحصیل هستند.
جعفری در ادامه با اشاره به تقارن سال تحصیلی جدید با ایام محرم و هفته دفاع مقدس ،اظهار داشت: در این ایام، پیام حسینی و تفکر حسینی با عنوان عدالت‌خواهی، آزادیخواهی و ایثار و مقاومت  به دانش‌آموزان انتقال داده شود.
مدیرکل دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بر همراهی همه دستگاه‌های همراه با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت:این همراهی باید در راستای نقشه راه سند تحول بنیادین باشد.

به گفته وی، در سند تحول بنیادین، تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در حوزه تربیتی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و زیستی مورد تاکید است.
وی اظهار داشت رسالت آموزش و پرورش با توجه به نقشه راه سند تحول بنیادین، همراهی دانش‌آموزان و اولیاء و فرهنگیان در راستای تعلیم و تربیت است. 
به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید ۲۰۶هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۹۰۰ فضای آموزشی مشغول تحصیل شدند.
۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.